I disse dager sender vi ut kundeerklæringskjemaer via Kundesjekk til våre kunder. Dette tiltaket er en del av vårt arbeid for å bekjempe hvitvasking og terrorfinansiering. Les mer her.

Kundeinfo

Vi gjennomfører løpende oppfølging av våre kundeforhold via Kundesjekk.

Du kan motta en e-post og SMS fra oss med en lenke til et skjema der vi ber om mer informasjon om deg og ditt kundeforhold hos oss. Dersom du har noen spørsmål eller er usikker på om e-posten du har mottatt er fra oss, vennligst kontakt vårt fondssenter.

Hvorfor ber vi våre kunder om å fylle ut dette skjemaet:

ODIN Forvaltning er pliktige til å innhente og vurdere nødvendige opplysninger om alle våre kundeforhold for å få tilstrekkelig informasjon til å bedømme risikoen for hvitvasking og terrorfinansiering. Vi er videre pliktig til å innhente informasjon for å danne et tilstrekkelig grunnlag for å bedømme hvordan enhver kunde kan ventes å handle innenfor rammen av kundeforholdet. Forståelsen av kundeforholdets formål og tilsiktede art er avgjørende for vårt arbeid imot hvitvasking og terrorfinansiering.

Ved å vite hvilke aktiviteter og transaksjoner som våre kunder forventer å gjennomføre, kan vi oppdage avvik fra forventet atferd, herunder uvanlige transaksjoner. Relevante opplysninger er for eksempel midlenes og formuens opprinnelse, opplysninger om juridiske personers forretningsmodell og hvordan kunder tenker å anvende midlene som inngår i kundeforholdet.



Kontaktinfo til vårt fondssenter:

Telefon: 24 00 48 04

E-post: kundeservice@odinfond.no