Nytt utseende. Samme filosofi: Les om vår nye drakt her.

Nytt utseende. Samme filosofi

Vi har gjennomført en omfattende oppgradering av vår visuelle profil og våre nettsider. Men vår 34 år gamle investeringsfilosofi ser vi ingen grunn til å endre.

Forfatter
Publisert
8. august 2024

Den oppdaterte visuelle profilen innebærer en modernisering av logo, fargepalett, og grafiske elementer, som nå fremstår mer tidsriktig og tiltalende. Nettsidene har også fått et omfattende ansiktsløft med et brukervennlig design som gjør det enklere for deg som kunde å navigere og finne den informasjonen du til enhver tid er på jakt etter.

Verdier for fremtiden

Administrerende direktør, Bjørn Edvart Kristiansen, understreker at selv om det visuelle uttrykket og brukeropplevelsen er oppdatert, er Odins grunnleggende verdier og investeringsstrategier uforandret.

– Vi er stolte av vår lange historie og den solide investeringsfilosofien som har tjent våre kunder godt i over tre tiår. Denne oppgraderingen handler om å tilpasse oss tiden vi lever i, og gi våre kunder en enda bedre opplevelse når de besøker vår nettside. Vårt mål er å gjøre det enklere for kundene å finne den informasjonen de trenger, og å gi dem verktøyene de trenger for å ta gode beslutninger, sier Kristiansen.

Den nye nettsiden har flere forbedrede funksjoner, inkludert nye pedagogiske ressurser. Mobilvennlighet har også vært en prioritet, noe som betyr at du nå får en like god opplevelse på smarttelefoner og nettbrett som på desktop.

Vårt nye butikkvindu

Ta deg gjerne en runde rundt i våre «nye lokaler» for å gjøre deg kjent. Skulle det være noe du lurer på eller noe du ikke lenger finner frem til etter oppussingen, håper vi at nye odinfond.no er intuitiv nok til at du finner ut hvordan du kan kontakte oss for å få hjelp.

God tur!

En tydelig filosofi gjennom over 30 år

Vi investerer i kvalitetsselskaper med gode resultater, en sterk konkurranseposisjon og en ledelse som prioriterer langsiktig verdiskapning, når markedet tilbyr slike selskaper til en attraktiv pris. Vi kaller det Odin-modellen.