Vi utvider åpningstidene på telefon

Det er viktig for ODIN å være tilgjengelig når og hvor det passer best for kundene å ta kontakt. Nettopp derfor er vi glade over å kunne melde om nye utvidede åpningstider på telefon.

Fra og med 25.04.2016 vil du kunne nå oss mellom kl. 07:00 og kl. 24:00 alle dager. Vi vet at det er enklere å få gjort ærender når man ikke er på jobb, etter ungene har lagt seg, når du har fred og ro rundt deg – eller rett og slett når det passer for deg.

For å gjøre dette mulig er telefontjenesten, utover ODINs egen åpningstid, utkontraktert til SpareBank 1 Kundesenter AS. Utkontrakteringen inngår som et supplement til vår egen kundeadministrasjon.

Kundesenteret opptrer på vegne av ODIN Forvaltning, og gir deg mye av den samme gode servicen som om du ringer ODINs eget kundesenter i ordinære åpningstid.

Vel møtt for en fondsprat – når det passer deg best!

IMA134761